Inwentaryzacja w szkole w czasie ferii i urlopów

652

„Dnia 18.01.2017 roku wójt zarządził w naszej placówce inwentaryzację, którą trzeba przeprowadzić w terminie 18-31.01.2017 roku. Inwentaryzacją należy objąć wszystkie składniki majątku (środki trwałe, księgozbiór, składniki rzeczowe, ilościowe, wartościowe, materiały). Wójt zobowiązał dyrektora szkoły do powołania komisji i do przeprowadzenia inwentaryzacji. Dyrektor powołał komisję i zobowiązał każdego nauczyciela, (który odpowiada materialnie za powierzone mu składnik majątkowe) do obecności w szkole w trakcie trwania inwentaryzacji. W naszej szkole są teraz ferie zimowe i mam pytanie, czy w związku z inwentaryzacją w szkole nauczyciele (mający powierzone mienie) mają obowiązek przyjść na inwentaryzację do pracy w dniach wyznaczonych przez dyrektora? Czy mogą korzystać z urlopu jaki im przysługuje w czasie ferii?”

Treść tylko dla zalogowanych Użytkowników!