„Złożenie roszczenia w sprawie podmiany konta w trakcie przelewu przez wirusa. Posiadam zakupiony na firmę program antywirusowy, który jest systematycznie aktualizowany. W trakcie przelewu bankowego nastąpiła podmiana konta na inne, które się samoczynnie wczytało. Przelew poszedł na kartę prepaid jednego z banków. Sprawa jest zgłoszona do banku mojego, który wysłał reklamację do banku, na którego konto jest zarejestrowana karta. Sprawa została też zgłoszona na policję. Czy mogę dochodzić roszczenia od: 1. Producenta programu antywirusowego za nieodfiltrowywanie wirusa, który pozwolił na zmiany konta w trakcie transakcji finansowej? 2. Czy bank nie odpowiada także za taką sytuacje, gdzie klient nie jest pewny wykonywanych wpisów kont transakcji i wykonywanych przelewów?”
Strona główna Porady ekspertów Warto wiedzieć E-bankowość. Możliwości i zagrożenia w bankowości elektronicznej
Zaloguj
Witamy! Zaloguj się na swoje konto
Forgot your password? Get help
Regulamin
Odzyskiwanie hasła
Odzyskaj swoje hasło
Hasło zostanie wysłane e-mailem.