Dostosowana do potrzeb szkoły i placówki oferta doskonalenia, kompleksowe działania wspierające szkołę w diagnozowaniu jej problemów, wdrażaniu rozwiązań i ocenie efektów, nacisk na pracę zespołową nauczycieli, dyrektorów, pracowników oświaty – tym nowy model wspomagania pracy szkół i placówek ma się różnić od dotychczasowego. Nie tylko niedawny raport NIK, ale także wcześniej prowadzone badania i analizy stawiały pod znakiem zapytania efektywność systemu doskonalenia nauczycieli, wskazując m.in., że nie odpowiada on na wyzwania stawiane szkole przez dynamicznie zmieniającą się rzeczywistość społeczną.
Strona główna Serwis oświatowy Aktualności oświatowe Czy nowy system doskonalenia nauczycieli sprosta wyzwaniom stawianym szkole?
Zaloguj
Witamy! Zaloguj się na swoje konto
Forgot your password? Get help
Regulamin
Odzyskiwanie hasła
Odzyskaj swoje hasło
Hasło zostanie wysłane e-mailem.