Rozliczanie pracy w weekendy i święta

Czy np. za 3 godziny pracy w sobotę należy się cały dzień wolny w tygodniu? Jakie są możliwości rozliczania godzin pracy pracownika, który pracuje w dzień wolny np. w sobotę, w niedzielę? W jakich sytuacjach należy się dodatek do wynagrodzenia?

280

Czy np. za 3 godziny pracy w sobotę należy się cały dzień wolny w tygodniu? Jakie są możliwości rozliczania godzin pracy pracownika, który pracuje w dzień wolny np. w sobotę, w niedzielę? W jakich sytuacjach należy się dodatek do wynagrodzenia?

„Czy odbieranie takich godzin powinno być rozliczane na zasadzie: ile godzin w dzień wolny, tyle do odbioru? Czy od pewnej liczby godzin przysługuje cały dzień? Czy zamiast godzin, ewentualnie dnia można także rekompensować takie godziny np. zwiększając wysokość premii?”

Otóż w przypadku planowej pracy w sobotę pracodawca …

Treść tylko dla zalogowanych Użytkowników!